On Site service

Ringer du til os ved nedbrud, så har du vores ord på, at én af vores 12 fuldt udstyrede servicevogne er fremme indenfor 4-8 arbejdstimer – og at du møder en kompetent, dedikeret og opdateret servicemontør, der kan hjælpe dig hurtigt videre.

Måske kan opgaven klares med servicebilens basisreservedelslager. Måske afdækker I i fællesskab detaljerne i nedbruddet – og afhængig af tid, sted og timing sikrer vores montør dag-til-dag GLS-levering af supplerende dele, assistance fra de øvrige montører, specialistviden fra serviceteamet i Odense eller en akut levering af supplerende reservedele fra reservedelslageret.

Vores landsdækkende serviceorganisation, som er vest/øst opdelt og består af 9 faste montører, klarer både akutte nedbrud, service og reparationer og planlagte årseftersyn. Den overordnede planlægning sker i Odense, hvor vi også bakker op med teknisk support, kontakt til vores professionelle bagland, tilbudsgivning – ligesom vi kan administrere og sikre dine lovpligtige årseftersyn, så alle timinger overholdes.

Derfor er det også Odense, du skal kontakte for bestilling af service eller reparation. Send os en mail på service@lissneraps.dk – eller ring til os, hvis det er nemmere. Du fanger os på 70 10 10 97 … hvor du vælger 1, hvis skal i kontakt med værkstedet og 2 hvis det handler om on site service/support.