Igen i år samlede JLG det europæiske forhandlernet til en forårsevent med fokus på strategi, nyheder og ikke mindst årets succeshistorier på nationalt såvel som internationalt plan.
Som officiel repræsentant, full line forhandler og servicepartner var vi forud for eventen inviteret til at dele de lokale tiltag, som på markant vis har flyttet JLG ind i nye markeder. Det valgte vi at gøre med en case story om vores tætte og styrkede og samarbejde med det danske forsvar, som tager afsæt i mange års indsats for at udvide JLGs markedsandele udenfor landbruget, udlejnings-, bygge- og anlægsindustrien.
Og med den case vandt vi DISTRIBUTOR EXCELLENCE AWARD 2022 | GO-TO MARKET STRATEGY.
At arbejde sammen med den offentlige sektor kræver ikke blot en tæt dialog og et højt dokumentationsniveau, men også kapaciteten til et grundlæggende effektivt og hurtigt responsniveau på service, vedligeholdelse og reparation. En kombination som vi hos Lissner prioriterer højt og mestrer via vores landsdækkende serviceorganisation.
Samarbejdet startede levering af funktionelle, driftsikre JLG 10MSP/DSP-M til forsvarets lager- og logistikfunktioner, fortsatte med leverancen af JLG/Toucan T12E+ med Sky Sense system til vedligeholdelse af de nye F35 kampfly – og er senest fulgt op med levering af en JLG X20J+ crawler med larvebånd og støtteben til Danmarks østligste militære installation på ufremkommelige Christiansø, som med de seneste måneders internationale udvikling har fået fornyet strategisk betydning.
Vi er utrolig stolte over på europæisk plan at have markeret os med en case, som kombinerer forretningsudvikling med aktualitet og relevans – og som ikke mindst understreger vigtigheden af veldokumenteret kvalitet, lokale servicekompetencer og et internationalt netværk af kompetente kolleger.
Tak til JLG for prisen … og tak til Det Danske Forsvar for godt samarbejde!